perjantai 22. huhtikuuta 2011

Tunnustus

Jokainen päivä taitaa elämässä olla yllätysten päivä. Positiiviset yllätykset ovat tietysti niitä mieluisia. Niin tämäkin, blogitunnustus. Kiitos Eila. Pokaaleja ei ole hyllyihini kertynyt, sillä olen kaikkea muuta kuin kilpailuhenkinen.
Nyt sain sellaisen, kiiltävän ja keltaisen.
Tämän tunnustuksen idea on myös kirjoittaa itsestä kahdeksan asiaa.

Hm, mitähän kertoisin?
No vaikka seuraavaa:

1. Olen esteetikko, elän silmilläni. Etsin kauneutta kaikkialta. Jaksan ihailla alati luonnon kauneutta, mutta haluan sitä myös ympäristööni, kotiini.

2. Olen valkoisten kukkien ystävä.
Minulla on valkoisia orkideoja ympäri vuoden kodissani.

3. Olen pitkien matkojen kulkija: pitkät hiihto-, pyörä- ja kävelylenkit antavat minulle energiaa.

4. Teatterissa käynnit ovat minun must!

5. Kirjoitan mielelläni kaiken käsin, hyvällä tekstaustussilla.
Rakastan tekstejä: erilaisia tekstaustyylejä, goottilaisia kirjaimia erityisesti.
Käsinkirjoittaminen on intohimoni! :)

6. Olen vasenkätinen.

7. Olen opettaja, opettajan vaimo, kolmen lapsen äiti, kahdeksan lapsen mummi sekä kahden miniän ja yhden vävypojan anoppi.
Minua on siunattu isolla ihanalla perheellä.

8. Arvostan kätten taitoja sekä avaraa, uteliasta ja energistä otetta elämään.

**********************

Ojennan tämän tunnustuksen kaikille teille upeille blogisteille, jotka
olette kuvillanne, kätten taidoillanne ja tarinoillanne
ilahduttaneet minua!



7 kommenttia:

  1. Pääsiäisen onnenhiput,
    puput, munat, ruohot, tiput.
    Tulppaanin väri ja auringon valo
    ja keväinen ajatus jalo.

    Komeasta pokaalista onnittelut!

    Hyvää Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Lämmin kiitos Mare.
    Iloiset pääsiäisen terveiset myös Eevertille!

    VastaaPoista
  3. Onnea tunnustuksesta,kivahan noita on saada,iloista pääsiäistä:)

    VastaaPoista
  4. Kivasti olet keronut itsestäsi Asta.
    Kyllä sinä olet ansainnut tämän tunnustuksen.
    Auringon täyteistä kevään jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  5. Heipparallaa te ihanat blogistit,
    Ritva ja Eila!
    Eikö olekin hienoa, että ulkona
    tarkenee jo muutamaa vaatekertaa
    vähemmällä. Uskottava on, että kesää kohti
    mennään vauhdilla.
    Sitä ennen IHANA TOUKOKUU,joka on minulle kuukausista odotetuin.

    VastaaPoista
  6. Tämä blogi.. on todella upea! Pitkästä aikaa taas kävin kattelemassa ja kommentoimassa, ja.. ei voi muuta sanoa.. upea. :)

    Terkuin , Lia.

    VastaaPoista
  7. Kiitos Lia!
    Iloitsen, että käyt katsomassa
    vilppuloiden elämää ja menoa.
    Mukava, että nukkekodin asukkaista
    kerrottu tarina kiinnostaa.
    Olet lämpimästi tervetullut katsomaan näitä
    myös livenä.
    Terveisin Asta

    VastaaPoista